Wednesday, February 02, 2011

Sejuta Cinta Untukmu

nie kes tepengaruh dengan cite petang2 kol 2 yang selalu aku tengok tu la.hah.
act,aku bukan suke pon cite2 indon neh tapi dah time aku rest asyik dok tayang cet ni jek.so layaaaan je laaa...haha


::Sejuta cinta Untukmu::

Sudah...
Memang sudah...
Perjalanan Cinta
Berakhir sudah
Engkau pergi tuk selamanya
Tuk selamanya...
Mungkin kini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Munkin ini sudah suratan
Sudah suratan
Jangan engkau pergi tuk meninggalkanku
Aku disini dengan sjuta cinta untukmu
jangan engkau pergi melupakan aku
aku disini menangis kerna hidup tanpamu...

No comments:

Post a Comment

Wednesday, February 02, 2011

Sejuta Cinta Untukmu

nie kes tepengaruh dengan cite petang2 kol 2 yang selalu aku tengok tu la.hah.
act,aku bukan suke pon cite2 indon neh tapi dah time aku rest asyik dok tayang cet ni jek.so layaaaan je laaa...haha


::Sejuta cinta Untukmu::

Sudah...
Memang sudah...
Perjalanan Cinta
Berakhir sudah
Engkau pergi tuk selamanya
Tuk selamanya...
Mungkin kini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Munkin ini sudah suratan
Sudah suratan
Jangan engkau pergi tuk meninggalkanku
Aku disini dengan sjuta cinta untukmu
jangan engkau pergi melupakan aku
aku disini menangis kerna hidup tanpamu...

No comments:

Post a Comment